ORGANIZATOR

Evention

Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych na rynku ICT. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów ICT.

PATRONAT HONOROWY

Akademia Leona Koźmińskiego

Akademia Leona Koźmińskiego jest niepubliczną szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym, posiadającą pełne uprawnienia akademickie. Została założona w 1993 roku.  Oferuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych.  Ofertę kształcenia uzupełniają liczne studia podyplomowe, w tym programy MBA, oraz studia doktoranckie. Można odbyć tutaj także trzystopniowe studia wyższe w języku angielskim.

KOŹMIŃSKI posiada  trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe: EQUIS, AMBA i amerykańską akredytację AACSB, którą ma zaledwie 5 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University.

PATRON GENERALNY

CLICO

Od 1991 roku CLICO działa na rynku jako największy specjalizowany dystrybutor z wartością dodaną. Koncentruje się na trzech obszarach: bezpieczeństwie, sieciach i zarządzaniu. Skutecznie wprowadza i promuje w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej unikalne rozwiązania liderów rynku światowego. Stawia na najwyższe kompetencje, oferując jako autoryzowany ośrodek wysoko cenione wsparcie przed- i po-wdrożeniowe, a także autoryzowane oraz własne szkolenia, obejmujące nie tylko technologie i produkty, ale też zagadnienia ogólne.
Chętnie dzielimy się naszymi kompetencjami. Nasz dział usług profesjonalnych skupia kilkunastu inżynierów i trenerów z wieloletnim doświadczeniem oraz najwyższymi stopniami certyfikacji w dziedzinie sieci i bezpieczeństwa IT.

Odwiedź nas: www.clico.pl, www.clico.eu

Concept Data

Firma Concept Data specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru Tożsamości Cyfrowej, co przekłada się na konsultowanie i wdrażanie systemów klasy IAM – Identity & Access Management. Rozwiązania tego typu wspierają w dużych organizacjach cały proces związany z zatrudnianiem i zarządzaniem zmianami stanowisk pracowników, dzięki czemu firmy oszczędzają czas i budżet przeznaczony na czynności administracyjne, jednocześnie podnosząc poziom bezpieczeństwa i kontroli w organizacji. Adresując potrzeby biznesowe wynikające z dużej ilości zmian w otoczeniu biznesowym, systemy IAM umożliwiają również monitorowanie w czasie rzeczywistym zmian uprawnień użytkowników, szacowanie ryzyka związanego z posiadanymi dostępami, a także identyfikację naruszeń polityk bezpieczeństwa.

SailPoint

SailPoint Technologies to amerykańska firma założona w 2005 roku. Od wielu lat jest światowym liderem na rynku produktów służących do zarządzania tożsamością i dostępem (Identity and Access Management).

Rozwiązania SailPoint pozwalają na utworzenie spójnej i obejmującej całą organizację polityki zarządzania dostępem do zasobów: danych, aplikacji, infrastruktury. Odpowiada na jedno z najtrudniejszych wyzwań dla bezpieczeństwa IT, jakim jest zarządzanie dostępem i uprawnieniami nowo zatrudnionych pracowników, tych którzy zmieniają stanowiska pracy, oraz opuszczających organizację.

PARTNER MERYTORYCZNY

CTRL+HR

Pomagamy działom HR udowodnić swoją wartość i wkład w wyniki organizacji. Pomagamy w pomiarze efektywności i wyrażaniu jej w zrozumiałych dla biznesu wskaźnikach.
Nasza misja to wprowadzanie liczb do HR i wdrażanie data-based HR. Specjalizujemy się w projektach z zakresu analityki, kontrolingu, budżetowania kosztów osobowych i analiz oraz polityk wynagrodzeń. Pomagamy znaleźć działom personalnym wspólny język z finansami, zarządami a także menedżerami.
Cytując Monikę, współzałożycielkę ctrl+HR – HR się liczy! – dział HR może zostać strategicznym partnerem w biznesie dzięki liczbowej weryfikacji swojej efektywności i prezentacji realnych korzyści ze swoich działań.
Posiadamy niezbędną wiedzę i kompetencje do wsparcia działów HR w następujących obszarach:

  • Analizy HR, people analytics
  • Dashboardy HR (m.in. wskaźnikowe, budżetowe, wynagrodzeniowe)
  • Polityka płacowa i widełki lub matryce płacowe (także na poziomie całkowitego wynagradzania)
  • Budżetowanie kosztów osobowych
  • Strategiczne planowanie zasobów ludzkich wraz z optymalizacją
  • Zarządzanie przez cele (MBO)
  • Kontroling HR, wybór i monitorowanie KPI
  • Przegląd wynagrodzeń, benchmarking, proces podwyżek wynagrodzeń
  • Raport o łącznych korzyściach z pracy (TRS)
  • Narzędzia HR, digitalizacja
  • Szkolenia, warsztaty i edukacja działów HR

MECENAS

Productive24

Productive24 to platforma do błyskawicznego tworzenia złożonych systemów IT przez analityków biznesowych – bez udziału programistów.

Rozwiązanie HRM Productive24 zbudowane w oparciu o Productive24, to kompleksowy system do zarządzania zasobami ludzkimi i kapitałem ludzkim organizacji, w 100% dopasowujący się do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. HRM Productive24 automatyzuje wszystkie procesy HR (planowanie zatrudnienia, rekrutacje, proces zatrudniania, onboarding, generowanie dokumentów HR, zarządzanie zadaniami i rozwojem, e-szkolenia, oceny okresowe itd.), a także wspiera pracę grupową (chat, komentarze, powiadomienia, workflow etc.). Dzięki zastosowaniu technologii Productive24 i zastąpieniu programistów algorytmami, system HRM Productive24 może być niewielkim nakładem wzbogacony o kolejne moduły funkcjonalne i aplikacje, tworząc jedno, spójne rozwiązanie cyfryzujące i automatyzujące dowolne procesy biznesowe organizacji.

www.productive24.com, www.productive24.com/pl/system-hrm

PATRONAT SPOŁECZNOŚCIOWY

Polskie Stowarzyszenie HR Biznes Partner

Koncepcja zmiany i rozwoju roli specjalisty HR w kierunku HR Business Partnera staje się ostatnio jednym z głównych nurtów praktyki w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Wciąż jednak trudno o usystematyzowanie standardów zawodu. To powód, dla którego powołaliśmy Stowarzyszenie, które ma służyć całemu środowisku HR Business Partnerów.
Celem Stowarzyszenia jest budowanie społeczności specjalistów HR Business Partner w Polsce, upowszechnienie stosowania wiedzy i dobrych praktyk HR w organizacjach, a także budowanie i wspieranie środowiska osób profesjonalnie zajmujących się procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Priorytetem są też działania na rzecz promowania nowoczesnych rozwiązań, tworzenia standardów kompetencyjnych ról zawodowych, a także przygotowywanie i upowszechnienie odpowiednich narzędzi IT.

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

Misją PSZK jest upowszechnianie wiedzy i dzielenie się doświadczeniami na temat nowoczesnych i efektywnych narzędzi HRM, które pozwalają osiągać lepsze efekty biznesowe firmie.

W PSZK wierzymy, że udział pracodawców w profesjonalnym networku zorientowanych na rozwój, wymianę wiedzy, wspólne działanie i wzajemną inspirację praktyków HR, to najlepszy merytorycznie sposób na poszukiwanie efektywnych rozwiązań w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Jesteśmy ogólnopolską organizacją zaufania publicznego – pracujemy z instytucjami rządowymi, organizacjami międzynarodowymi i mediami reprezentując interesy i głos naszych członków.

22 lata doświadczenia, najlepsi pracodawcy i tysiące praktyków HR oraz menedżerów to siła i potencjał wiedzowego networku PSZK.

PATRONAT MEDIALNY

Aplikuj.pl

Portal łączący pracowników i pracodawców, codziennie udostępnia setki aktualnych ofert z całej polski. Serwis regularnie publikuje porady na temat rynku pracy, rekrutacji i employer brandingu, a także prowadzi regionalne i ogólnopolskie projekty aktywizujące środowiska studentów, absolwentów, przedsiębiorców i poszukujących zatrudnienia.

Benefit

Miesięcznik „Benefit” to duża dawka profesjonalnej i praktycznej wiedzy, dobre praktyki i ciekawe case studies z polskich firm. To jedyny na polskim rynku bezpłatny magazyn skierowany do osób zainteresowanych tematyką i zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi i HR, rozwojem osobistym i zawodowym.
Piszą do nas uznani specjaliści i praktycy ze świata HRM, biznesu, doradztwa personalnego, eksperci z firm konsultingowych i doradczych, trenerzy, coachowie oraz wykładowcy studiów MBA.

Na łamach miesięcznika znajdziesz artykuły dotyczące najnowszych trendów w zarządzaniu, rekrutacji, budowaniu zaangażowania i motywowania pracowników oraz ich rozwoju i podnoszenia jakości pracy. Ponadto przydatne informacje na temat benefitów, szkoleń pracowników, employer brandingu, a także o zakładowych funduszach świadczeń socjalnych i korzyściach z nich płynących.

Employear

Employear.com to serwis dla osób poszukujących wiedzy z zakresu rekrutacji. Tworzą go osoby z wieloletnim doświadczeniem HR, dla których tematy zatrudnienia i rynku pracy nie mają tajemnic.

Na łamach serwisu publikowane są treści napisane przystępnym językiem, dotyczące takich zagadnień jak: praca w Polsce i zagranicą, przygotowanie CV i listu motywacyjnego, rozmowa kwalifikacyjna i wiele więcej. Użytkownicy mają również dostęp do darmowych wzorów dokumentów aplikacyjny na ponad 160 stanowisk pracy, zestawień oraz rankingów.

Domeną serwisu employear.com jest Kalendarz targów pracy oraz Kalendarz rozwoju, które aktualizowane są na bieżąco o nowe wydarzenia związane z rekrutacją i rynkiem pracy. Pierwszy z nich – kalendarz targów pracy – dedykowany osobom, które stricte szukają lub chcą zmienić pracę, zaś drugi – kalendarz rozwoju – ma na celu agregowanie wydarzeń, które wpłyną na rozwój pracownika i pracodawcy, a także realnie podniosą ich wartość.

EmployerBranding.pl

W szybko zmieniającym się świecie HR musi na bieżąco obserwować zmieniające się oczekiwania i potrzeby biznesu. Musi umiejętnie adaptować dostępne technologie, rozwijać nowe kompetencje i dbać o zaangażowanie wewnątrz organizacji. Jako EmployerBranding.pl dostarczamy aktualności i inspiracji wszystkim, którzy chcą trzymać rękę na HR-owym pulsie.

HRPolska.pl

HRPolska.pl to portal pasjonatów branży Human Resources, ludzi stosujących wiedzę opartą na dowodach i praktycznym działaniu. To strategiczne miejsce praktyków HR, których inspirujemy w codziennej pracy. Centrum najnowszych wydarzeń HR, publikacji artykułów branżowych, recenzji książek, praktycznych narzędzi, ważnych informacji prawnych oraz prezentacji ofert pracy.

Zapraszamy do wymiany doświadczeń osoby zainteresowane rozwojem branży HR. Naszym celem jest zbudowanie silnej społeczności, wspierającej się w zakresie informacyjnym, merytorycznym i narzędziowym.

Rekruter

Magazyn Rekruter powstał z myślą o wszystkich, którzy swoje zawodowe życie związali z branżą rekrutacyjną oraz szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dotychczas brakowało na rynku tytułu, który w przejrzysty sposób przedstawiałby codzienną pracę ekspertów z branży oraz proponował rozwiązania, jakie mogą im ją ułatwić. Magazyn Rekruter oferuje im te możliwości dostarczając porcję wiedzy oraz platformę wymiany myśli. Będąc głosem rynku rekrutacyjnego, Magazyn pozostaje bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego, w dowolnym miejscu i czasie