HR DATA CLUB TO SPOŁECZNOŚĆ ZRZESZAJĄCA PROFESJONALISTÓW HR, DLA KTÓRYCH ANALITYKA PEŁNI KLUCZOWĄ ROLĘ W HR ORAZ W STRATEGII FIRMY.

 

Zadaniem HR Data Club jest integracja środowiska, budowa platformy wymiany wiedzy i doświadczeń oraz networkingu wśród profesjonalistów HR, dla których analityka pełni kluczową rolę w HR oraz w strategii firmy.

Dlaczego warto?

  • Wspólnie uczymy się i wspieramy w ramach społeczności, ale zapraszamy na spotkania również specjalistów zainteresowanych rozwojem kompetencji w obszarze analityki HR
  • Chcemy kształtować obraz HRowców, jako ekspertów, którzy potrafią uzasadnić twardymi danymi swoje decyzje i rekomendacje
  • Chcemy tworzyć spotkania, na których uczestnicy poznają narzędzia, studia przypadków z innych firm – konkretne przykłady a nie teoretyzowanie
  • HR Data Club swoją działalność realizuje poprzez zaplanowane cykliczne spotkania oraz inne formy sprzyjające integracji środowiska.

Rada Programowa

Andrzej Borczyk

Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, Grupa Żywiec

Przemysław Gamdzyk

CEO & Meeting Designer, Evention

Jacek Jedut

Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Orange

Izabella Krzywosądzka-Pajdak

HR Business Partner, Enea Centrum SSC

Łukasz Mytnik

HR Manager, AXA XL

Łukasz Pietrzak

Dyrektor Biura Wynagrodzeń i Obsługi Personelu , Grupa Neuca

Łukasz Suchenek

Content manager, Evention

Ela Tomczuk

HR Reporting & Analytics Director, Discovery

Krzysztof Wiśniak

Senior HR Manager, Operations, Central Europe & Nordics, Danone

Karol Wolski

Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

Magdalena Wróbel

Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, KGHM Polska Miedź

Spotkanie I, 24 czerwca (ONLINE)

Zobacz nagranie ze spotkania!

Agenda spotkania:

16.00 – 16.10 Powitanie uczestników

Łukasz Suchenek

Content manager, Evention

16.10 – 16.30 Prezentacja 1: Analityka HR nie musi być skomplikowana i trudna! – Proste analizy też dają wartość, czasem większą niż myślisz!

Czy analityka HR musi być skomplikowana i wymagać od jej adepta wybitnej wiedzy matematycznej, systemowej i biznesowej? Oczywiście, że NIE!. Czasem bardzo proste analizy wnoszą wartość i pozwalają podejmować lepsze decyzje. Wszystko zależy od tego jakie pytania zadajemy i czy zadajemy je właściwie. W wystąpieniu opowiem o  różnych typach analiz, od tych najprostszych do najbardziej złożonych. Pokażę również na przykładach, jak robiąc naprawdę proste analizy osiągnąć dużą wartość dla biznesu i HR.

Karol Wolski

Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

16.30 – 16.50 Prezentacja 2: Żelazna pięść w aksamitnej rękawiczce, czyli o tym, jak potężnym narzędziem może być analityka w rękach HRowca

Łukasz Mytnik

HR Manager, AXA XL

16.50 – 17.30 Dyskusja panelowa Rady Programowej: Jakie wyzwania HRowców można rozwiązać dzięki analityce

Jacek Jedut

Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Orange

Łukasz Mytnik

HR Manager, AXA XL

Łukasz Pietrzak

Dyrektor Biura Wynagrodzeń i Obsługi Personelu , Grupa Neuca

Karol Wolski

Change and Development Manager, Grupa Fideltronik

Magdalena Wróbel

Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, KGHM Polska Miedź

17.30 – 18.00 Dyskusje w małych grupach na temat wyzwań z jakimi uczestnicy mierzą się w swoich organizacjach w zakresie analityki HR – spotkania moderowane przez członków Rady Programowej HRDC

18.00 – 18.10 Krótkie podsumowanie spotkań przez prowadzących poszczególne spotkania i zakończenie spotkania

  • Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do Klubu lub chcesz otrzymywać informacje o kolejnych spotkaniach, zostaw swoje dane.

  • * obowiązkowe / ** dobrowolne

  • Zgoda, o którą prosimy jest dobrowolna.

    Administratorem jest Evention sp. z o.o. z siedzibą w 00-124 Warszawa, ul. Rondo ONZ 1 (dalej jako "Evention").

    Dane przetwarzane są w celu zgodnym z treścią udzielonej zgody do czasu cofnięcia. Evention ma prawo przetwarzać informacje o tym, że udzieliłaś/eś zgody oraz kiedy została cofnięta przez okres przewidzianymi przepisami prawa na potrzeby rozstrzygania ewentualnych sporów i dochodzenia roszczeń.

    Masz prawo cofnąć zgodę w każdym czasie, dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

    Informacje handlowe (oferty, informacje o produktach) będą przesyłane przy użyciu telefonu lub e-maila do czasu cofnięcia zgody.

    Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności